Wednesday, February 10, 2010

Race 1 of America's Cup Match postponed until Friday

Kύματα ύψους πάνω από 1μ ανάγκασαν τους διοργανωτές του 33ου AC να αναβάλουν για δεύτερη φορά τον πρώτο αγώνα...

Το ραντεβού ανανεώθηκε για την Παρασκευή 12 Φεβρουαρίου στις 11:06 ώρα Ελλάδος.


"Τα κύματα ήταν το το μεγαλύτερο πρόβλημα. Νομίζω ότι έφταναν πάνω από 1,3μ στο σημείο της εκκίνησης¨ είπε ο Murray Jones strategist του Alinghi, ο οποίος συμφώνησε με την απόφαση της επιτροπής.
Race abandoned for the day - ©Eduardo Ripoll/33rd America's Cup

No comments:

Post a Comment