Παύλος Καγιαλής: "Τελικά, αν ήταν εύκολο και απλό ίσως να μην είχε και νόημα"

Από το νέο site των Παναγιώτη Μάντη - Παύλο Καγιαλή διαβάσαμε μια ωραία αναφορά που έστειλε ο Παύλος Καγιαλής από το Weymouth και περιγράφει το ταξίδι με τις περιπέτειες που τους έτυχαν... Διαβάστε την ιστορία έχει ενδιαφέρον...

"Καλημέρα σε όλους,
με χαρά είδαμε ότι με την τελευταία ανακοίνωση της ISAF επιστρέψαμε στην 3η θέση του ISAF Ranking List, φαίνεται ότι οι τελευταίες καλές μας θέσεις στους σταθμούς του ISAF World Cup μας έδωσαν πίσω την μια θέση που είχαμε παροδικά χάσει.
Είναι σημαντικό να βλέπεις ότι η σκληρή δουλειά και οι κόποι μας αποφέρουν καρπούς και μας δίνει κουράγιο για τη δύσκολη συνέχεια. Βρισκόμαστε μέσα στη Ολυμπιακή μας προετοιμασία και οι ρυθμοί που ακολουθούμε είναι φρενήρης, αλλά αναγκαίοι προκειμένου να πετύχουμε το Ολυμπιακό μας όνειρο.
Τώρα εδώ και δυο μέρες είμαι στο Weymouth, μαζί με τον Ανδρέα Παλερά, που είναι ο νέος μας προπονητής, και από τη μια προσπαθώ να ξεκουραστώ, η Delta Lloyd Regatta ήταν εξουθενωτική, και από την άλλη προσπαθώ να ετοιμάσω το σκάφος για τους σημαντικούς αγώνες που ακολουθούν.
Το μεταξύ μας αστείο με τον Ανδρέα είναι ότι αν δεν τα καταφέρουμε με την ιστιοπλοΐα, τουλάχιστον θα γίνουμε οι καλύτεροι ταξιδιωτικοί οδηγοί για την Ευρώπη.
Για να καταλάβετε καλύτερα τι εννοώ σας περιγράφω το road trip από το Medemblik στο Weymouth.
Συνολική διάρκεια ταξιδιού 14 ώρες (θα δείτε σε λίγο το γιατί…)
Οδήγησα 420km από το Medemblik στο Calais για να πάρουμε το καράβι και να περάσουμε στο Dover. Το ταξίδι με το καράβι είναι περίπου 90 λεπτά, βγαίνουμε στο Dover και βάζουμε πλώρη κατευθείαν για Weymouth άλλα 350km.
Αποφασίζουμε να πάμε μέσα από κάτι χωριά και επαρχιακούς δρόμους… χαθήκαμε λίγο… και περάσαμε μέσα από το Southhampton… (χωρίς σχόλια) τελικά φτάσαμε το βράδυ μετά από 14 ώρες στο δρόμο και στη θάλασσα κατάκοποι και πεινασμένοι, το μόνο που θέλαμε ήταν ένα καλό φαΐ και πολύ ύπνο.
Αρχίζουμε να ψάχνουμε και για δωμάτιο και για φαγητό αλλά και οι δυο αναζητήσεις μας αποδεικνύονται μάταιες… δεν υπάρχει δωμάτιο ούτε για δείγμα, έχουν διακοπές εδώ και τα σχολεία είναι κλειστά οπότε δε λειτουργεί τίποτα… ας φάμε λέμε, πάλι τίποτα καταλήξαμε σε ότι πιο βρώμικο υπάρχει… McDonalds.
Λίγο πριν απογοητευτούμε εντελώς βρίσκουμε ένα ξενοδοχείο το οποίο έχει όμως μόνο ένα δωμάτιο με ένα ημίδιπλο κρεβάτι… ναι κοιμηθήκαμε αγκαλίτσα με τον Ανδρέα.
Με τα χίλια ζόρια ξυπνάμε το πρωί και παίρνουμε τους δρόμους να βρούμε σπίτι να μείνει όλη η ομάδα. Όλη μέρα ψάχναμε σπίτι, γυρίσαμε, με τα πόδια, όλη τη πόλη, πήγαμε σε όλα τα μεσιτικά, παντού… τίποτα.
Στην αναζήτηση μας ανακαλύψαμε, φυσικά παντού υπάρχει ένα, και το ελληνικό εστιατόριο της περιοχής που λέγεται “Τα Δυο Αδέλφια” και ιδιοκτήτης είναι ο κ. Γιώργος Αφεντάκης, κρητήκαρος!
Ο άνθρωπος μας βοήθησε πολύ και τον ευχαριστούμε, μας βρήκε σπίτι να μείνουμε μέχρι το Σάββατο, και μετά το Σάββατο βρήκαμε ένα διαμέρισμα λίγο έξω από το Weymouth.
Οι μέρες περνάνε κάνοντας δουλειές στο σκάφος για να είναι έτοιμο και προσπαθώ να ξεκουραστώ όσο το δυνατόν περισσότερο, μας περιμένει δύσκολη συνέχεια…
Το Weymouth είναι πολύ τουριστικό και όμορφο θέρετρο. Στο μέρος που μένουμε μέχρι το Σάββατο ήταν η ναυτική βάση που έφτιαχναν πυραύλους υποβρυχίων, τώρα το έχουν μετατρέψει σε ξενοδοχείο με πάρκο και απίστευτες εγκαταστάσεις, είναι ιδανικά για να κάνουν οι ομάδες την προετοιμασία τους.
Οι μέρες που περνάμε μακρυά από τα σπίτια μας είναι πολλές και δύσκολες. Προσπαθούμε κάνοντας στην ουσία “μαγικά” με τα περιορισμένα μέσα που διαθέτουμε να στήσουμε μια ολοκληρωμένη αγωνιστική προετοιμασία και να είμαστε έτοιμοι το 2012… αλλά ίσως οι δυσκολίες που αντιμετωπίζουμε να είναι και αυτές μέρος της προετοιμασίας μας, μας κάνουν πιο ευρηματικούς στο πως να διαχειριζόμαστε τα οικονομικά μας, αλλά κυρίως μας πεισμώνουν να συνεχίσουμε δυνατά για τον στόχο μας. Τελικά, αν ήταν εύκολο και απλό ίσως να μην είχε και νόημα.

ως την επόμενη φορά χαιρετίσματα από το Weymouth,
Παύλος"
Παύλος Καγιαλής: "Τελικά, αν ήταν εύκολο και απλό ίσως να μην είχε και νόημα" Παύλος Καγιαλής: "Τελικά, αν ήταν εύκολο και απλό ίσως να μην είχε και νόημα" Reviewed by Panos Douros on Friday, June 03, 2011 Rating: 5