1οι οι Μάντης - Καγιαλής τη 2η μέρα στο Hyeres!

Η μέρα στην 44η Γαλλική Ολυμπιακή Εβδομάδα στο Hyeres ήταν σήμερα πολύ μεγάλη για τους ιστιοπλόους.
Οι επιτροπές αγώνων προκειμένου να καλύψουν τις απαραίτητες ιστιοδρομίες μετά τις ακυρώσεις της χθεσινής μέρας, λόγω αέρα, έβγαλαν τους αθλητές νωρίς το πρωί στη θάλασσα και τους αποδέσμευσαν αργά το απόγευμα.
Αυτό δεν εμπόδισε τους Έλληνες πρωταθλητές στα 470, τους Παναγιώτη Μάντη & Παύλο Καγιαλή, να συνεχίσουν την καλή εμφάνιση που ξεκίνησαν από εχτές και μετά ακόμα δυο καλές ιστιοδρομίες να βρεθούν στην 1η θέση της γενικής με 14 βαθμούς (2,2,7,3).
Ο ανταγωνισμός στην κατηγορία είναι πολύ έντονος και οι Ιταλοί Zandona/Zucchetti είναι πολύ κοντά στο ελληνικό πλήρωμα στη δεύτερη θέση με 16 βαθμούς, τρίτοι είναι οι Ολλανδοί αδελφοί Coster με 17 βαθμούς. Σήμερα εντυπωσιακοί στην απόδοση τους ήταν οι Αυστραλοί #1 της παγκόσμιας κατάταξης Mat Belcher και Malcolm Page που έκαναν μια δυνατή επιστροφή από την χθεσινή μέρα που έσπασαν το άλμπουρο τους, με δυο πρώτες θέσεις που τους ανέβασαν στην 10η θέση της γενικής. Ο αγώνας είναι φυσικά ακόμα στην αρχή του και τίποτα δεν έχει κριθεί για τους αθλητές μας, αλλά μια καλή αρχή σου δίνει μεγάλη αυτοπεποίθηση για μια καλή συνέχεια, όπως μας είπαν οι Παναγιώτης Μάντης και Παύλος Καγιαλής σε δηλώσεις τους:
"Ένα Hyeres όπως όλοι ξέρουμε και μας αρέσει, αλλά είχαμε ξεχάσει τα τελευταία χρόνια... Πάρα πολύς αέρας, ο γνωστός Mistral, όπου εχτές πρώτη μέρα, τρέξαμε κούρσες μέχρι και με 30 κόμβους... με αποτέλεσμα να γίνουν πολλές ζημιές σε σκάφη και να χρειάζεται πολύ προσοχή ώστε να τερματίσουμε σώοι και αβλαβείς.
Εμείς τα πήγαμε πολύ καλά την πρώτη μέρα με δυο 2ες θέσεις και χωρίς καθόλου ζημιές, το ευχαριστηθήκαμε.
Σήμερα είχαμε άλλα δυο καλά πλασαρίσματα, αν και κάναμε κάποια λάθη, που δεν θα έπρεπε να γίνουν, που μας στέρησαν κάποια καλύτερη θέση και μας χρέωσαν με μερικούς βαθμούς παραπάνω. Ο ανταγωνισμός είναι σκληρός και δεν συγχωρεί λάθη. Πάντως είμαστε σε πολύ καλή κατάσταση και η προσπάθεια συνεχίζεται..." μας είπε ο Παύλος Καγιαλής.
Ο Παναγιώτης Μάντης από την μεριά του είπε για τον αγώνα τους μέχρι τώρα:
"Χτες είχε πολύ αέρα! πραγματικά πολύ αέρα. Σε σημείο που έπρεπε να προσέχουμε περισσότερο την ασφάλεια του σκάφους και λιγότερο την τακτική μας. Ευτυχώς όλα πήγαν καλά για εμάς. Οι Κροάτες εχτές που ήμασταν στο ίδιο γκρουπ έμοιαζαν άπιαστοι. Πήραμε δυο 2ες θέσεις με αέρα 25-30+ κόμβους.
Σήμερα οι συνθήκες ήταν πιο καλές από πλευράς αέρα, 20-25 κόμβοι, στην πρώτη κούρσα κάναμε ένα λάθος σε μια αλλαγή του καιρού και δεν πήγαμε αριστερά και τερματίσαμε στην 7η θέση. Στην επόμενη κούρσα ο αέρας ανέβηκε και ενώ όλη την διάρκεια της ιστιοδρομίας ήμασταν 5οι - 6οι καταφέραμε στα τελευταία πρύμα να περάσουμε 3 αντιπάλους μας και να τερματίσουμε στην 3η θέση. Σήμερα η ομάδα που ήταν άπιαστοι ήταν οι Αυστραλοί
Belcher και Page, ήταν και γρήγοροι και σωστοί στις επιλογές τους.
Είναι ωραίο που είμαστε στη πρώτη θέση, αλλά έχει ακόμα πολύ δρόμο και πολύ αέρα όπως δείχνουν τα δελτία καιρού. Αύριο έχουμε εκκίνηση στις 9 το πρωί για να σωθούμε απο το mistral που αναμένεται δυνατός και πάλι.
Γενικά ήταν δυο καλές πρώτες μέρες που μας τόνωσαν την αυτοπεποίθηση και δημιούργησαν τις προϋποθέσεις για μια καλή συνέχεια...".
Οι Γιώργος Βάσιλας & Ακύλας Δρούγκας που εχτές ήταν 5οι έπεσαν στην 13η θέση και το επόμενο ελληνικό πλήρωμα είναι οι Παναγιώτης Καμπουρίδης - Στάθης Παπαδόπουλος που ανεβαίνουν στην βαθμολογία μετά την πρώτη μέτρια μέρα που είχαν, είναι στην 17η θέση.
Οι πιτσιρικάδες της κλάσης είναι αρκετά πιο πίσω στην 40η θέση οι Τσάμης - Κούνας και στην 50η οι Παπουτσόγλου - Ορφανός που έπεσαν πολύ πίσω μετά το OCS που πήραν σήμερα στην δεύτερη κούρσα.
Στα laser STD ο Βαγγέλης Χειμώνας κάνει πολύ καλή εμφάνιση είναι 10ος (8,3,4,9) και δείχνει να είναι σταθερός στις κούρσες παρόλο που μέχρι τώρα ο δυνατός καιρός δεν ήταν το καλύτερο του. Ο Αντώνης Μπουγιούρης στην ίδια κατηγορία είναι 26ος (13,6,17,10).
Στα 470 γυναικών η Βιργινία Κραβαριώτη με την Σοφία Παπαδοπούλου είναι στην 12η θέση της γενικής με 60 βαθμούς (16,15,19,10).
Στα Star έχουν γίνει 3 ιστιοδρομίες και οι Παπαθανασίου - Τσότρας είναι στην 22η θέση. ήταν μια πολύ δύσκολή μέρα για τα Star με τρεις αγώνες, εκ των οποίων ο δεύτερος χρειάστηκε τρεις ώρες για να ολοκληρωθεί, μετά από πολλές γενικές ανακλήσεις τελικά ξεκίνησε αλλά όμως δεν ολοκληρώθηκε μιας και η #1 ξέσυρε... Τα Star γύρισαν στο λιμάνι στις 19:00.
Οι Richard Clarke and Tyler Bjorn(CAN) είναι πρώτοι, ακολουθούν οι Iain Percy και Andrew Simpson (GBR) και τρίτοι είναι οι Xavier Rohart και Pierre-Alexis Ponsot (FRA). Ο Robert Scheidt και Bruno Prada (BRA) ενώ κέρδισαν την πρώτη ιστιοδρομία αποσύρθηκαν από τις άλλες δυο για προσωπικούς λόγους.
Τέλος στα sonar, που είναι παραολυμπιακή κατηγορία, το Ελληνικό πλήρωμα των Χριστοφόρου - Αλεξά - Νοτάρογλο, που έχει ήδη πάρει την πρόκριση για τη συμμετοχή του στους Παραολυμπιακούς αγώνες του Λονδίνου, είναι στην 11η θέση (10,8,8) μετά από τρεις ιστιοδρομίες.
Day2 Men 470 Day2 Women 470
1οι οι Μάντης - Καγιαλής τη 2η μέρα στο Hyeres! 1οι οι Μάντης - Καγιαλής τη 2η μέρα στο Hyeres! Reviewed by Panos Douros on Tuesday, April 24, 2012 Rating: 5